Mi smo moderan
kontaktni centar

Brinemo za vaše korisnike

Echo je moderan kontaktni centar – zamišljen je kao kvalitetna, cjenovno učinkovita zamjena vlastitom kontaktnom centru pri čemu pozivatelji ne primijete razliku između naručitelja i vanjskog izvođača.

Usluge

Možemo preuzeti vaše dolazne i odlazne pozive, faks,
chat i e-mail upite, 24/7, 365 dana u godini.
ECHO RJEŠENJA

Možemo preuzeti vaše dolazne i odlazne pozive, faks, chat i e-mail upite, 24/7, 365 dana u godini.
ECHO RJEŠENJA

Statistika

Težimo ka izvrsnosti i pružamo uslugu visoke
kvalitete. Ništa ne prepuštamo slučaju.
KAPACITETI

Težimo ka izvrsnosti i pružamo uslugu visoke kvalitete. Ništa ne prepuštamo slučaju.
KAPACITETI

Preko 90%
redovito zaposlenih
Preko 95%
odgovorenih poziva
85% riješenih
upita pri prvom kontaktu
100% zadovoljstvo
naručitelja

“Suradnja s kontaktnim centrom poboljšala je brzinu i kvalitetu kontakata s našim kupcima i u velikoj mjeri doprinjela unaprjeđenju naših prodajnih i postprodajnih procesa.”

Andrej Močan, direktor, MEDITRADE

“Suradnju smo započeli kada smo trebali početi pružati usluge za jednog od naših većih partnera i kada smo shvatili da nećemo biti u mogućnosti pružiti punu podršku krajnjim korisnicima – korisnicima javnih usluga. U roku od par dana dogovorili smo suradnju i praktički preko noći dobili podršku, koja je pokrivala široko i zahtjevno područje, što i dalje smatramo velikim uspjehom. Narednih godina postepeno smo proširivali obujam suradnje i uključivali nove projekte. Zapravo, ovaj kontaktni centar se smatra pouzdanim partnerom koji vrlo brzo može preuzeti nove projekte. Također, veoma je važno da operater koji prihvati poziv može savjetovati pozivatelja i pravilno ga voditi kroz rješavanje njegovog problema, kojim kontaktni centar sigurno vlada.”

Romana Butolen, CEO, IMOVATION

“S grupom Echo surađujemo već više od 7 godina. Uz njihovu pomoć rasteretili smo vlastite zaposlenike te se istovremeno pobrinuli da su pozivi naših kupaca uvijek u pravim rukama. Redovito nadograđujemo našu suradnju, a zbog toga što smo zadovoljni njihovim pristupom, preporučili smo ih i sestrinskim tvrtkama u regiji jugozapadne Europe te se naša suradnja samo širi.”

Robert Lepener, Direktor, NEUROTH

“2014. godine uspostavili smo jedinstveni besplatni broj za pomoć našim vjernim korisnicima. Brzo smo ustanovili da će nam trebati i vanjska pomoć, jer smo željeli biti dostupni 24 sata na dan, 365 dana u godini. Nakon što smo proučili sve ponude, odlučili smo se za kontaktni centar koji je u datom trenutku, prije svega ponudio profesionalni odnos, dovoljan stupanj fleksibilnosti te odgovarajuću tehničku opremljenost. Zbog specifičnosti našeg poslovanja i zahtjevnosti programa, prvotno smo bili skeptični da će vanjska pomoć biti ekvivalentna našoj ekipi. Sve brige bile su nepotrebne jer je kontaktni centar neizostavan dio naše svakodnevnice svih ovih godina, što je rezultat odlične suradnje, stalnog usavršavanja i obuka, odnosno uvođenja noviteta. Samo tako naprijed.”

Dejan Bubulj, Voditelj AS logističkog centra, AUTOMATIC SERVIS

Naručitelji

Kvaliteta naših usluga je osnova dugoročne suradnje
i razlog povjerenja naših mnogobrojnih naručitelja.
SVI NARUČITELJI

Kvaliteta naših usluga je osnova dugoročne suradnje i razlog povjerenja naših mnogobrojnih naručitelja.
SVI NARUČITELJI

bsh
merkur
automatic
urbana
big_bang
hervis
orsay
btc
lpp
voka_snaga