• Savjetnik
  • Oprema
  • Ankete

  • O nama


    Echo kontaktni centar je dio grupe Echo, koja nudi usluge i rješenja u segmentu pozivnih i kontaktnih centara.

    Predstavljamo moderan i uspješan kontaktni centar kojeg kao uslugu nudimo u najam tvrtkama koje za svoje korisnike trebaju informativnu, prodajnu ili tehničku podršku. Za Vas preuzimamo dolazne pozive, odrađujemo izlazne pozive, primamo faks obavijesti, SMS poruke i email poruke.
     
    Kontaktni centar Echo je zamišljen kao kvalitetna i cjenovno učinkovita zamjena vlastitom kontaktnom centru, pri čemu korisnici ne prepoznaju razliku između unajmljenog i vlastitog kontaktnog centra.

    Opisali bismo se kao prodorna i ambiciozna tvrtka koja nema zadrške pred novim pristupima i tehnologijama. Naše vrijednosti temelje se na: visokoj kvaliteti rada, preciznosti, prilagodljivosti i dugoročnoj suradnji.

    Povijest grupe Echo seže u ljeto, daleke 2001. godine kada smo sa skromnim sredstvima ustanovili tvrtku s neograničenom odgovornošću i uspostavili jedan od prvih vanjskih kontaktnih centara za dolazne pozive u istočnoj Europi.

    Danas, nakon 15 godina poslovanja, jedna smo među vodećim tvrtkama u segmentu usluge i rješenja za kontaktne centre. Možemo se pohvaliti sa širokim spektrom iskustva, zadovoljnim poslovnim parterima i priznatim položajem na tržištu.


  • Mogućnosti

    Pokrivamo sve komunikacijske kanale 24 sata na dan, sve dane u godini. Korisnici naših naručitelja mogu tako izabrati vrijeme i način komunikacije koji njima najviše odgovara.

    Raspolažemo s vlastitim programskim rješenjima za bilježenje poziva, kontaktiranje i izradu evidencija, vlastitim telefonskim, email i web serverima, te VoIP i GSM prolazima. Sve navedeno omogućava nam prilagođavanje naručiteljevim željama bez obzira na težinu istih.

    Na raspolaganju imamo preko 200 telefonskih linija i preko 60 govornih kanala. Uz primarni vod, priključeno imamo i više različitih SIP trunk-ova raznovrsnih (stranih i domaćih) ponuđača VoIP telefonije.

    Naš server podupire praktički skoro sve poznate protokole (ISDN, SIP, H.323, IAX, ...). Do aplikacija naših naručitelja možemo pristupiti preko VPN veze (IPSec), udaljenih radnih okruženja (RDP, Citrix) ili pomoću lozinke i certifikatom zaštićene internetske veze (https).

    Raspolažemo s 26 radnih mjesta. Pozive svaki dan preuzima i obrađuje više od 16 zaposlenika kojima po potrebi pomažu i vanjski suradnici. Većinu našeg tima predstavljaju redovito zaposleni operateri.

    Mjesečno zaprimimo i obradimo više od 25.000 poziva i odgovorimo na približno 1.000 email poruka. Za potrebe telefonskih kampanja možemo odraditi do 4.000 poziva dnevno.
     
  • Cilj i misija


    Našim dosljednim radom i korektnim partnerskim odnosom želimo naručiteljima naše usluge omogućiti kvalitetnu, cjenovno prihvatljivu i učinkovitu alternativu njihovom vlastitom kontaktnom centru. Kroz naš rad vode nas dva cilja:

    1. Viši nivo komunikacije i bolja dostupnost od one koju može ponuditi sam naručitelj usluge.

    Taj cilj postižemo pomno biranim suradnicima, redovitim unutarnjim i vanjskim izobrazbama, praćenjem kvalitete rada, te sistemom nagrađivanja za poslovne uspjehe. Naši zaposlenici se za razliku od naručiteljevih zaposlenika bave samo pozivima i ostalom komunikacijom s krajnjim korisnicima te im tako mogu posvetiti više pozornosti i kvalitetnije odraditi svoj posao.

    2. Cjenovna isplativost, odnosno manji trošak za naručitelja u usporedbi s održavanjem vlastitog kontaktnog centra.

    Taj cilj postižemo tako da operaterima namijenimo više partnera odjednom – troškovi poslovanja, održavanja opreme, izobrazbe i ono najbitnije, vrijeme neaktivnosti operatera se na taj način dijeli između više naručitelja. Za pojedinog naručitelja, u usporedbi s održavanjem vlastitog kontaktnog centra to znači  30 – 80 % manje troškove (ovisno o opsegu poziva).
  • Podaci o tvrtki

    ECHO kontaktni centar d.o.o.

    Ulica grada Vukovara 284
    HR - 10 000 Zagreb
    Hrvatska

    OIB: 00394010117
    MB: 4437888

    IBAN: HR22 2330 0031 1537 67165

    Telefon: +385 1 2023 600
    Telefaks: +385 1 2023 601

    E-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. 
    Internet: www.echo-centar.hr