• Savjetnik
  • Oprema
  • Ankete


Najam vanjskog kontaktnog centra već je dugi niz godina poznat i omiljen u svijetu kao cjelovito rješenje komuniciranja s korisnicima. Tome u prilog idu sljedeće činjenice:

Cjenovna isplativost

Operateri su u potpunosti iskorišteni, što znači bitno nižu cijenu po kontaktu. Tvrtka na taj način štedi jer nema potrebe investirati u vlastitu programsku i strojnu opremu.

Visoka stručnost

Operateri, koji su redovito zaposleni, iskusni i obrazovani, odrađuju posao pod nadzorom voditelja kontaktnog centra. Korištenje baze znanja, mjerenje učinkovitosti i statistički pregledi dižu nivo stručnosti.

Veća pokrivenost

Mogućnost pokrivenosti 24 sata na dan, 7 dana u tjednu i 365 dana u godini, bez obzira na radno vrijeme i slobodne dane tvrtke koja je naručitelj usluge.

Ušteda vremena

Planiranje, vođenje i održavanje vlastitog kontaktnog centra je zahtjevan posao koji oduzima puno dragocjenog vremena. S najmom kontaktnog centra naručitelj dobije to vrijeme za svoju primarnu djelatnost.

Pregled poziva

Upotreba namjenske opreme s vlastitim programskim rješenjima za precizno bilježenje poziva, snimanje razgovora i izradu statističkih izvješća, naručitelju omogućuje detaljni  pregled nad poslovnom komunikacijom s korisnicima.