• Savjetnik
  • Oprema
  • Ankete

CRM odnosno upravljanje odnosima s korisnicima poslovna je strategija koja u sredinu stavlja osobni pristup korisniku kao pojedincu.

Svakim danom sve smo svjesniji da se prodaja ne temelji samo na odnosu između ponuđača i korisnika, već se temelji na gradnji tog odnosa. Kvalitetan odnos doprinosi dugoročnoj vjernosti proizvođaču kao i njegovim robnim markama, zadovoljni korisnici su izvor pozitivnih informacija koje donose nove korisnike.  Za kvalitetno građenje i upravljanje odnosima, potrebno je pratiti i analizirati korisnike u svim fazama. Potrebno je omogućiti im pravu informaciju prije same kupnje,  dopustiti im da kupnju obave na korektan i ljubazan način, a da u postprodajnoj fazi imaju mogućnost davanja povratne informacije ili dobivanje rješenja za moguće probleme.

Precizno praćenje i analiza povratnih informacija, tvrtkama omogućuju prilagođavanje i približavanje svoje usluge krajnjim korisnicima. Praćenje i upravljanje odnosima s korisnicima ključno je za uspješno poslovanje modernih tvrtki, ali je i najčešće povezano s visokim ulaganjima u najnoviju tehnologiju i osposobljavanjem kvalitetnog kadra ljudi, što je jedan od uvjeta za učinkovito izvođenje CRM strategije.

Rješenje koje nudi kvalitetno odrađen posao i ujedno omogućava manje troškove je najam vanjskog kontaktnog centra Echo.

Moderan kontaktni centar pri svojem radu koristi namjensku strojnu i programsku opremu koja omogućava i rad u internetskom okruženju i s mobilnom telefonijom. ECHO kontaktni centar predstavlja točku iz koje proizlazi komunikacija između korisnika i tvrtke putem svih komunikacijskih kanala koje upotrebljava moderan potrošač.

Svaki kontakt korisnika prema naručitelju se pomno zabilježi, a sadržajni dio postavlja temelje za daljnju CRM analizu. Rezultate analize podataka možete upotrijebiti za strateške odluke tvrtke, u marketing kampanjama ili jednostavno za olakšani rad s korisnicima.

Oni naime sve više cijene osobni pristup i ljubazan odaziv. Zbog užurbanog načina života i stalnog pomanjkanja vremena, korisnicima je bitno brzo i efikasno rješenje bez suviše objašnjenja o prethodnim kontaktima.