• Savjetnik
  • Oprema
  • Ankete

Oprema

Kvalitetna računala i ostala oprema omogućavaju brzi odaziv i nesmetani rad naših zaposlenika. Posebnu pozornost pridajemo razvoju vlastite programske opreme koju možemo nadopunjavati i prilagođavati svakom naručitelju posebno.

Raspolažemo s posebno prilagođenim programima za praćenje poziva, obavještavanje i izradu izvješća, telefonskim, poštanskim i internetskim serverima, te VoIP i GSM prolazima. Na raspolaganju imamo 200 telefonskih brojeva (100 u Hrvatskoj) i nešto više od 60 govornih kanala (10 u Hrvatskoj); uz primarni vod imamo priključeno više SIP trunk-ova različitih domaćih i stranih ponuđača VoIP telefonije.

Središnji telefonski server temelji se na platformi asterisk i podupire praktički sve poznate protokole (ISDN, SIP, H.323, IAX ...). Do aplikacija naših naručitelja možemo pristupiti preko VPN veze (IPSec), udaljenih radnih površina (RDP, Citrix) ili pomoću lozinke i certifikatom zaštićene internetske veze (https).

U pravilu koristimo opremu višeg cjenovnog razreda i poznatih proizvođača.

Savjetnici

Pri izboru operatera u prvi plan stavljamo stručnost, profesionalni odnos prema korisnicima i dobro razvijene komunikacijske vještine.

Naši operateri odlično govore barem jedan strani jezik, trenirani su u komuniciranju, ljubazni su, obrazovani, pouzdani i imaju široki spektar znanja, zbog toga će vaši korisnici od početka biti prepušteni stručnoj pomoći sve od prvog do svakog sljedećeg kontakta s tvrtkom. Većina naših zaposlenika je redovito zaposlena i na taj način znanje ostaje kod nas, a motiviranost za posao raste.

Posao operatera odvija se pod budnim okom voditelja skupine koji ima višegodišnje iskustvo rada u kontaktnom centru. Voditelj skupine prati posao operatera, pazi na dosljednost izvođenja usluge u skladu s uputama naručitelja i organizira izobrazbu (SDI, retorički tečajevi, postupanja s ljutim korisnicima, prodajne tehnike...).

Svjesni smo da se uspjeh naše tvrtke temelji i na zadovoljstvu zaposlenih, zato operaterima omogućavamo neprestan osobni razvoj i brinemo o pozitivnoj radnoj okolini. Ako su operateri sretni i zadovoljni, to će osjetiti i korisnici!