• Savjetnik
  • Oprema
  • Ankete

  • Što vam možemo ponuditi?

    Odgovori na općenita pitanja

    Korisnicima prosljeđujemo željene informacije te im na taj način približavamo ponudu naših naručitelja – npr. karakteristike proizvoda ili usluga, prodajne uvjete, detalje prodajne akcije, kontaktne informacije, radno vrijeme itd.

    Primanje viška poziva

    Brinemo da višak poziva prilikom povećanog broja poziva kod naručitelja ne ostane neodgovoren. Naši operateri primaju pozive u ime naručitelja za vrijeme njegove zauzetosti ili odsutnosti i nakon poziva odgovornoj osobi naručitelja posreduju podatke o zaprimljenim pozivima.

    Tehnička podrška

    Mnoštvo problema tehničke prirode moguće je riješiti putem telefona ili interneta. U tom slučaju, mi ćemo se pobrinuti za njih, a ostala zahtjevnija pitanja ćemo prepustiti izvođačima naručitelja.

    Postprodajne aktivnosti (follow –up pozivi)

    Prema želji naručitelja, nakon završenog prodajnog projekta, korisnike možemo kontaktirati i provjeriti nivo zadovoljstva s proizvodom ili uslugom i trebaju li možda dodatnu pomoć – npr. za montiranje, školovanje itd.

    Prijava kvarova

    Usluga je namijenjena ponajprije servisnim službama i službama održavanja koje na taj način mogu svojim korisnicima omogućiti 24-satno prijavljivanje kvarova. Brzo uklanjanje kvarova jamčimo pomoću praćenja i nadzora servisnog procesa.

    Usluge tajništva ili recepcije

    Naši operateri mogu preuzeti ulogu vašeg poslovnog asistenta i na taj način rasteretiti tajništvo.  U dogovoru s vama, pomažu pri organizaciji seminara, sastanaka, primaju pozive u odsutnosti naručiteljevih zaposlenika i preusmjeravaju pozivatelje odgovornim osobama.

    Primanje narudžbi

    Korisnicima naših naručitelja odgovarat ćemo na pitanja o uslugama ili proizvodima te pratiti i uređivati narudžbe – npr. pomoć pri kataloškoj prodaji i prodaji putem internet trgovine, te organizaciji dostave.

    Pomoć pri podsjetnicima zakašnjelih plaćanja

    Upozoravanje svojih neplatiša o postojećim dugovanjima je neugodno i iscrpljujuće, zato se tvrtke najčešće odlučuju za slanje pisanih opomena. Za vas možemo preuzeti brigu za telefonske opomene neplatiša. Takav način opomene o neplaćanju je osobniji i ljubazniji nego pismeni i zato je često i učinkovitiji jer tvrtku naručitelja predstavimo u pozitivnom svjetlu.

    Raspoređivanje - otprema

    Za naručitelja možemo preuzeti raspoređivanje (otpremu) osoba ili opreme. Usluga je prikladna za dostavu brze pošte, dostavu hrane, taksi službe itd.

    Tajni kupac (mistery shopping)

    Prilikom telefonskog poziva s korisnikom, naši operateri za vas mogu provjeriti njihovo mišljenje o stručnosti, ljubaznosti, učinkovitosti i pristupačnosti vaših zaposlenika koji dolaze u neposredni kontakt s korisnikom (trgovci, savjetnici, odjel tehničke podrške, odjel reklamacija...).

    Prodaja

    Naručitelju pomažemo pri izradi i izvedbi raznih prodajnih akcija i istraživanja, bitnih pri dugoročnom ili kratkoročnom poboljšavanju prodajnih procesa. Po potrebi možemo preuzeti cold calling ili hot calling projekte i stvoriti primjerenu bazu podataka.

    Istraživanje tržišta

    Naručitelju nudimo pomoć pri istraživanju tržišta, konkurencije, marketinga, proizvoda usluga i robnih marki. Podatke prikupljamo pomoću računarsko podržavanog telefoniranja.

    Knjiga rezervacija, najam recepcije

    Prema želji naručitelja, možemo kreirati internetsku „knjigu“ i kao udaljena recepcija primati i uređivati rezervacije, narudžbe itd. Odlično rješenje za npr. salone ljepote, odvjetničke urede, privatne ambulante, restorane, turističke agencije itd.

    Vaša vizija – naš pokretač

    Tržište ujedinjuje tvrtke mnogobrojnih djelatnosti. Specifičnost vaše tvrtke diktirat će nam rješenje, krojeno po vašim željama. Echo se sa svojim iskusnim operaterima i neograničenom mogućnošću potpore sa strane programske opreme bez problema pretvara u kontaktni centar po vašoj mjeri.

  • Kakvu vrstu kontakata možemo preuzeti?

    Ulazni telefonski pozivi

    Preuzeti možemo sve vrste dolaznih poziva pri čemu način preuzimanja ovisi o vašim željama i potrebama tvrtke. Naši operateri mogu preuzeti sve vaše pozive, samo višak poziva koji ne stignete odgovoriti, pozive izvan vašeg radnog vremena ili pozive koje vi ne možete primiti zbog zauzeća linije. Vrijeme i opseg izvođenja usluge oblikuju se individualno, gledajući pritom potrebe naručitelja.

    Odlazne telefonske pozive

    U ime vaše tvrtke možemo izvoditi različite vrste odlaznih poziva, u svrhu provjere zadovoljstva, obavještavanja o posebnim ponudama, kraćih anketa, pozive na različite događaje, za opomene neplatiša te one u svrhu telemarketinga i slično. Usluga se može izvoditi redovito ili po potrebi kao podrška kampanjama, promocijama ili kao pomoć pri pozivu adrema.

    Elektronska pošta

    Svi naši operateri imaju bogat rječnik i vješti su u pisanju različitih pisama, obavijesti itd. Uz jednostavne i kratke upute u ime vaše tvrtke mogu sastaviti prikladne i ljubazne odgovore na sva postavljena pitanja krajnjih korisnika. Prilikom odgovaranja na elektronsku poštu mogu koristiti vaše podatke i logotip tvrtke, te na taj način korisnicima pružiti dojam da komuniciraju s jednim od vaših zaposlenika. Uz visoki nivo komunikacije, namjensku opremu i praćeni nadzorni proces rada, omogućujemo bolji i brži odaziv.

    Primanje faksimila (faks poruka)

    Iako se faksimili danas vrlo rijetko šalju, ne smijemo zaboraviti na njih i pravilno je da svojim naručiteljima pružamo podršku i u tom segmentu komuniciranja. Za vašu tvrtku možemo primati faks poruke koje ćemo vam poslati na mail i arhivirati ih na dogovoreni način. Vaša tvrtka na taj način nema potrebe investirati u vlastitu opremu, a nemate ni potrebe za arhiviranjem dokumenata.

    Internet komunikacija i društvene mreže

    Pružamo različite oblike internet komuniciranja s vašim korisnicima. Naši operateri mogu uređivati vaše društvene mreže, ponuditi trenutni odgovor posjetiteljima stranice i na taj način korisnicima ponuditi nešto prisniju, a još uvijek profesionalnu komunikaciju. Možemo preuzeti kontakte  putem svih vrsta internetskih komunikacijskih kanala.

    Povratni pozivi

    ECHO kontaktni centar odaziva se i na kontakte koje vaši krajnji korisnici ostavljaju popunjavajući obrasce na internet stanici. Također, prema vašoj želji, odgovaramo na sve propuštene pozive i na pozive izvan radnog vremena.

    SMS poruke

    Prema želji naručitelja s korisnicima možemo komunicirati i putem SMS poruka. Usluga je zamišljena kao brza i kratka komunikacija za izmjenu informacija koja ne zahtijeva daljnja objašnjenja (opomene, obavijesti, odjave, pozivi i slično).
  • Kada preuzimamo komunikaciju?

     
    Vrijeme i opseg komunikacije s krajnjim korisnicima izvodimo prema potrebi i želji naručitelja, te tako komuniciranje s njegovim korisnicima izvodimo u skladu s njegovim uputama. Pozive možemo preuzeti:

    Uvijek

    ECHO kontaktni centar je za naručitelja usluge, njegove korisnike i partnere na raspolaganju 24 sata na dan, sve dane u godini.

    Izvan radnog vremena

    Povećamo vrijeme dostupnosti i nastavljamo s radom kada se završi radno vrijeme zaposlenika naručitelja, čak i za vikende i praznike.

    U redovno radno vrijeme naručitelja

    Operateri mogu primati pozive samo za trajanje radnog vremena naručitelja.

    Prilikom navale

    Kada pozivi prekorače kapacitet naručiteljevog kontaktnog centra, ECHO kontaktni centar priskače u pomoć i preuzima višak poziva.

    Po dogovoru

    Prilagođavamo se i naručiteljima koji pomoć vanjskog kontaktnog centra trebaju samo povremeno, iznimno ili u posebnim periodima.