• Savjetnik
  • Oprema
  • Ankete


Cijena usluge se odredi prije početka suradnje, a na temelju specifičnih zahtjeva i potreba za svakog naručitelja posebno pri čemu se gleda:

Pokrivenost

Na cijenu utječe vrijeme pripremljenosti u kojem su operateri na raspolaganju i primaju pozive za naručitelja. Na nju utječe i doba dana te i dani u tjednu koje kontaktni centar Echo pokriva (npr. pokrivenost danju i radnim danima jeftinija je od pokrivenosti noću i vikendom).

Očekivan broj poziva

Očekivani opseg poziva veoma je bitan parametar za izradu ponude. Porastom broja poziva, cijena usluge raste, dok je istovremeno cijena tarife niža.

Sadržaj usluge

Na cijenu također utječe i sama vrsta usluge koju želite ponuditi svojim korisnicima. Cijena raste kako je usluga zahtjevnija (npr. tehnička podrška koja zahtijeva inženjere vrednuje se drugačije od jednostavnih podrški poput pružanja općih informacija).

Zatražite informativnu ponudu koju ćemo pripremiti nakon analize vaših zahtjeva. Ponuda je informativnog karaktera i kao takva je neobvezujuća, a može vas uvjeriti da odluka za kontaktni centar više nije povezana s visokim troškovima.