• Savjetnik
  • Oprema
  • Ankete

Kako se operateri predstavljaju prilikom javljanja?

Operater se predstavi i usluži pozivatelja informacijama u ime nazvane tvrtke – korisnici naših naručitelja prilikom poziva ne primjećuju razliku između unajmljenog i vlastitog kontaktnog centra.

Kako znate kojem naručitelju je poziv namijenjen?

Svaki naručitelj ima svoj jedinstveni telefonski broj. Prilikom poziva  središnji telefonski server provjeri koji telefonski broj je nazvan i pravilno ga dodijeli naručitelju. Operateru se na zaslonu računala prikaže ime naručitelja i unaprijed dogovorena pozdravna poruka.

Što se događa s pozivima izvan vremena pripremljenosti?

Izvan dogovorenog vremena pripremljenosti, korisnicima se javlja automat s porukom koju je naručitelj zaželio i odobrio. To su najčešće pozdravne poruke koje sadrže informacije o radnom vremenu naručitelja. Poziv možemo preusmjeriti do dežurne osobe naručitelja ili korisnicima ponuditi mogućnost ostavljanja poruke.

Sigurnost i zaštita podataka?

Svi podaci koji su dio ugovora i ugovornih obveza, smatraju se strogom poslovnom tajnom. Sve podatke naših naručitelja brižno čuvamo i kao takvi su nedostupni trećim osobama.

Kako nam možete zagarantirati kvalitetnu uslugu?

Koristimo visokokvalitetnu, namjensku opremu i pomno birane, redovito zaposlene operatere. Raspolažemo vlastitim programskim rješenjima za bilježenje poziva, obavještavanje i izradu statistika, telefonske, email i web servere, te VoIP i GSM prolaze. Naši operateri inteligentni su i školovani mladi ljudi koji su vješti u komuniciranju s korisnicima te radu na računalu. Posao se odvija na jednoj lokaciji, pod budnim okom voditelja tima koji ima višegodišnje iskustvo u radu kontaktnog centra.

Možemo li u okviru jednog ugovora preusmjeriti pozive više poslovnih jedinica?

Svakom naručitelju usluge dodijeljen je jedinstveni telefonski broj preko kojeg se odvijaju svi njegovi dolazni i izlazni pozivi. Na taj broj naručitelj može bez problema preusmjeriti više odjela ili poslovnih jedinica.

Kakvu opremu trebamo imati za korištenje vaših usluga?

Velika većina današnjih telefona i centrala omogućuje preusmjeravanje poziva s jednostavnim postavkama bez potrebne dodatne opreme ili investicije.

Što sadržavaju mjesečna izvješća?

Svaki naručitelj krajem mjeseca primi sadržajno i statističko izvješće. Sadržajno izvješće sadrži izvoz baze podataka iz aplikacije za upravljanje odnosa s korisnicima (CRM) sa svim zabilježenim podacima. Statističko izvješće sadrži broj poziva i faks obavijesti kao i vrijeme trajanja razgovora.

Na koji način se odvija posredovanje podataka i informacija između naručitelja i ECHO kontaktnog centra?

Na početku suradnje svakom naručitelju dodjeljujemo savjetnika koji je zadužen za obuku, prenošenje informacija svim zaposlenicima i koji ih uvodi u novi projekt. Naručitelj savjetniku prenosi sve bitne informacije i upute za rad vezano za preusmjeravanje poziva, vrijeme pripremljenosti, korištenje komunikacijskih kanala i obavještavanja. Savjetnik je zadužen za svu daljnju  komunikaciju s naručiteljem usluge, vezano za eventualne promjene i dodatne upute naručitelja.

Kolika je cijena vaših usluga?

Cijena usluge izračunava se individualno s obzirom na specifične zahtjeve svakog naručitelja posebno, pri čemu se poštuje:
- vremenska pokrivenost (osnovna, proširena ili 24-satna pripremljenost),
- očekivani broj poziva (s brojem poziva, cijena usluge raste, a cijena tarife je istovremeno niža) i
- sadržaj usluge (zahtjevnije usluge vrednuju se drugačije od davanja općenitih informacija).

Zatražite informativnu ponudu koju ćemo pripremiti nakon analize vaših zahtjeva. Ponuda je informativnog karaktera i kao takva je neobvezujuća, a može vas uvjeriti da odluka za kontaktni centar više nije povezana s visokim troškovima.